Utolsó kommentek

Sokat!

2014.04.03. 09:30 | Karcz | Szólj hozzá!

Sokan elfelejtik hogy rendszeres folyadékpótlásra van szükségük. Ez nem csak annyit jelent hogy naponta megiszol 1liter valamit, ahhoz hogy normálisan tudj működni és elkerülhesd az olyan helyzeteket amikor váratlanul, és érthetetlenül fáj a fejed, nem alszol jól, képtelen vagy elaludni vagy felriadsz éjszaka, na ehhez kicsivel több folyadékbevitelre van szükség.

Napi 2 litert szoktak javasolni az okosak, amire én azt mondom hogy kevés. Magatokon is elvégezhetitek, főleg a lányoknál látványos ez. Ha egy pár hétig napi 3+ liter vizet, isztok látványosan feltöltődik a bőr, és reggel se úgy fog kinézni az ember mint aki 3-4 menetet végigbokszolt a ringben, vagy végig "ekizte" az éjszakát. Látványosan meg fognak szűnni a szem alatti karikák. 

Én nem erőszakoskodom, nem csodaszer, nem kell vele élni de enniy folyadékra szüksége van a szervezetnek. Én szerencsétlenségemre, vagy szerencsémre izzadós vagyok szóval én ennek kb a dupláját iszom meg naponta, arról nem is beszélve hogy ha beteg vagyok ezt tovább is szoktam növelni.
Igyatok sokat! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://karcz.blog.hu/api/trackback/id/tr285891666

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása